Blue-T Kids

Kelab Sahabat Ana Muslim, Sayang Muslim & Blue-T Kids
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 izikan ku masuk kembali ke forum ni

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:22 am

izinkan ....akak ,,maria.. masuk... forum.. kembali....

blehkah akak masuk forum kembali?
Back to top Go down
View user profile
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:23 am

=((...
Back to top Go down
View user profile
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:26 am

ritu,............... bkan ..............akak yang masuk adk akak yang ....maen...Yusoff ibrahim tu bkan akak....Nia ramadhani jugak bkan kakak....Kalau tak suka kakak tak ape ler...
Back to top Go down
View user profile
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:28 am

SUMPAH....SUMPAH..SUMPAH...SUMPAH...AKAK TAK BOHONG...
Back to top Go down
View user profile
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:31 am

ritu adk akak yang maen...Nia tu bkan akak....Yusoff jugak bkan akak..Sumpah!Sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!Akak tak bohong....Dengan nama Allah akak tak bohong.....Akak tak bohong.......................................akak tak bohong.....akak tak bohong....................Akak tak bohong ................akak tak bohong...akak tak bohong.......Sumpah!sumpah akak tak bohong....


Last edited by Princess on Thu Mar 06, 2008 2:33 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
LuckyAzZ
Best Fren Blue-T Kids
Best Fren Blue-T Kids


Number of posts : 733
Age : 21
Localisation : Kelantan Darul Naim
Registration date : 11/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:32 am

Princess wrote:
Akak tak suka nak bohong...Tapi ritu adk akak yang maen...Nia tu bkan akak....Yusoff Ibrahim jugak bkan akak..Sumpah!Sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!sumpah!Akak tak bohong....Dengan nama Allah akak tak bohong.....


sila masukla akak....
ni bukan forum diaorang...
Back to top Go down
View user profile
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:33 am

btul ker??
Back to top Go down
View user profile
LuckyAzZ
Best Fren Blue-T Kids
Best Fren Blue-T Kids


Number of posts : 733
Age : 21
Localisation : Kelantan Darul Naim
Registration date : 11/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:37 am

Princess wrote:
btul ker??


yerla...
sy main game yg akak bg tu...
Back to top Go down
View user profile
LuckyAzZ
Best Fren Blue-T Kids
Best Fren Blue-T Kids


Number of posts : 733
Age : 21
Localisation : Kelantan Darul Naim
Registration date : 11/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:38 am

tp akak kena jujur....
Back to top Go down
View user profile
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:40 am

akak tak penah tipu..akak memang jujur...tapi mereka kata akak tak jujur
Back to top Go down
View user profile
LuckyAzZ
Best Fren Blue-T Kids
Best Fren Blue-T Kids


Number of posts : 733
Age : 21
Localisation : Kelantan Darul Naim
Registration date : 11/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 2:43 am

Princess wrote:
akak tak penah tipu..akak memang jujur...tapi mereka kata akak tak jujur


takpela akak.....
yg lepas buat apa nak bangkitkan lagi...
Back to top Go down
View user profile
FiNe
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 5549
Age : 20
Localisation : Sepang, Selangor
Registration date : 14/09/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 3:14 am

dahlah
Back to top Go down
View user profile
*Nina*
Best Fren Blue-T Kids
Best Fren Blue-T Kids


Number of posts : 665
Age : 20
Localisation : Bumi MaLaYsIa
Registration date : 16/02/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 3:21 am

x perlah akak,akk punya suka lah kan nak forum balik kt sini..betul kata k.azma tu,yang dah lepas tu sudah lah..
Back to top Go down
View user profile http://noteinmydiaryz.blogspot.com
FiNe
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 5549
Age : 20
Localisation : Sepang, Selangor
Registration date : 14/09/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 3:36 am

Princess wrote:
izinkan ....akak ,,maria.. masuk... forum.. kembali....

blehkah akak masuk forum kembali?

msuklah..
forum nyer bkannya kitorg punya pun..
sila..sila..
Back to top Go down
View user profile
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 4:04 am

Princess wrote:
SUMPAH....SUMPAH..SUMPAH...SUMPAH...AKAK TAK BOHONG...


jgn ckp sumpah..
berdose..
syaitan suke la ckp cmtu..
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 4:06 am

Reez wrote:
Princess wrote:
SUMPAH....SUMPAH..SUMPAH...SUMPAH...AKAK TAK BOHONG...


jgn ckp sumpah..
berdose..
syaitan suke la ckp cmtu..

akak tau...tapi dah harrez tak caya akak cakap ler cam tu...
Back to top Go down
View user profile
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 4:07 am

mane boleh ckp..
berdose..
akhirat masuk neraka..
nak ke camtu??
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
Fwe
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids


Number of posts : 319
Registration date : 18/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 4:08 am

kkk ler...heh!tulis jer..bkan cakap btul 2
Back to top Go down
View user profile
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 4:10 am

walaupun tulis..
x boleh jugak..
x skola agama ke?
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
LuckyAzZ
Best Fren Blue-T Kids
Best Fren Blue-T Kids


Number of posts : 733
Age : 21
Localisation : Kelantan Darul Naim
Registration date : 11/01/2008

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 8:44 am

sudahlatu hareez...
Back to top Go down
View user profile
deletepls
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2402
Age : 26
Localisation : kuala lumpur ~ malaysia~
Registration date : 02/10/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 8:47 am

yup!!!
Back to top Go down
View user profile http://pages.matmice.com/home/missallcartoonsgirl/
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 8:58 am

nicolay wrote:
sudahlatu hareez...



iyelah2
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
FiNe
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 5549
Age : 20
Localisation : Sepang, Selangor
Registration date : 14/09/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 10:02 pm

Reez wrote:
mane boleh ckp..
berdose..
akhirat masuk neraka..
nak ke camtu??

aku tau kau x sker kak maria..
kau sker kak dila jer..
tp x yah lh nk ngade2
Back to top Go down
View user profile
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 11:37 pm

'iffah' wrote:

aku tau kau x sker kak maria..
kau sker kak dila jer..
tp x yah lh nk ngade2


Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Thu Mar 06, 2008 11:38 pm

'iffah' wrote:

aku tau kau x sker kak maria..
kau sker kak dila jer..
tp x yah lh nk ngade2

jgn ckp pasal kak dila lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku benci dua2 tu!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
Sponsored content




PostSubject: Re: izikan ku masuk kembali ke forum ni   Today at 6:00 pm

Back to top Go down
 
izikan ku masuk kembali ke forum ni
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Blue-T Kids :: Ana Muslim :: Sahabat Ana Muslim-
Jump to: