Blue-T Kids

Kelab Sahabat Ana Muslim, Sayang Muslim & Blue-T Kids
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 cerita lucu

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2236
Age : 22
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Jan 24, 2009 7:07 am

lubna wrote:
aku just bg advice kat die..
xslh kan?

oohh...ok.
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
NUR @FIQaH
Best Fren Blue-T Kids
Best Fren Blue-T Kids


Number of posts : 898
Age : 20
Localisation : taman lembah maju
Registration date : 08/03/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Jan 24, 2009 9:09 am

kk..haha...
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/ikkina
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2236
Age : 22
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Fri Feb 06, 2009 12:39 am

KAWAN ATOK

seorg atok mmbawa cucunye ke pejabat pos utk menghntar surat.cucunye

bertanye bile melihat atoknye memasukkan surat ke dlm tong berwarna

merah."Atok buat ape tu?" "Atok bagi surat kat kawan atok,cu!"jawap atoknye.

cucunye bertanye lagi,"Apa bangang sangat kawan atok duduk dlm tong merah tu?"
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2236
Age : 22
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Fri Feb 06, 2009 1:05 am

LOGHAT MANA LEBIH MUNASABAH?

Timbul persoalan,loghat daerah manakah yg lebih munasabah di antara loghat utara dgn loghat pantai timur?

Jawapanye: loghat pantai timur(kelate)adalah munasabah

BHS MLYU STANDARD: "Dia pegi ke rumah jiran untuk mencari emaknye,tetepi setelah smpi di situ didapati emaknye tiada."

LOGHAT UTARA(KEDAH):"Dia pi ghumah jire nok caghi mak dia,pi pi mak dia x dak."

LOGHAT PNTI TIMUR(KELATE):"Dio gi ghumoh jire nok chagi mek dio,gi gi mek dio x dok."

KESIMPULAN: X mungkin pipi emaknya tiada; tetapi kalo gigi emaknya x de mmg munasabahlah!
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 1861
Age : 19
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Fri Feb 06, 2009 7:15 am

lubna wrote:
weyh,biozhard_meteoraika..
klau kau nk buat signature kau, xpyhlah letak besar2..
kitorg blom rabun dekat aqy and signature kau skrang ni take up byk space.
anyway..
aku nasihatkan kau supaya jgn letak gmbr peribadi..
terserah arr pada kau..
nk mrh ke pe bende ke..
aku cuma nasihatkan kau.


tu bkn nasihat la...tu marah...pape pun jgn mrh ye lub aku ckp camnih..
biar la dia nk ltk coz dia brani tnjkkan diri...
Back to top Go down
View user profile
FiNe
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 5549
Age : 20
Localisation : Sepang, Selangor
Registration date : 14/09/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Fri Feb 06, 2009 7:50 pm

a_a >>> XD wrote:
LOGHAT MANA LEBIH MUNASABAH?

Timbul persoalan,loghat daerah manakah yg lebih munasabah di antara loghat utara dgn loghat pantai timur?

Jawapanye: loghat pantai timur(kelate)adalah munasabah

BHS MLYU STANDARD: "Dia pegi ke rumah jiran untuk mencari emaknye,tetepi setelah smpi di situ didapati emaknye tiada."

LOGHAT UTARA(KEDAH):"Dia pi ghumah jire nok caghi mak dia,pi pi mak dia x dak."

LOGHAT PNTI TIMUR(KELATE):"Dio gi ghumoh jire nok chagi mek dio,gi gi mek dio x dok."

KESIMPULAN: X mungkin pipi emaknya tiada; tetapi kalo gigi emaknya x de mmg munasabahlah!

loghat kelantan hmpir sme jer ngan t'ganu
Back to top Go down
View user profile
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2236
Age : 22
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Fri Feb 06, 2009 10:01 pm

haah....

lwk btul la...hahaha.... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2236
Age : 22
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:24 am

SENYUM pd org tua tanda sayang,

SENYUM pd knk2 tanda kasih,

SENYUM pd kekasih tanda cinta,

SENYUM DEPAN TELEFON tanda gila,

masih SENYUM lg....mmg sah GILA!
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:45 am

yg ni x lawak la
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2236
Age : 22
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:47 am

mmg x lwk sgt...

haha...
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:47 am

dalam sebuah kampung nih...tinggal la 1 famili yg terdiri drpd si anak, ayah dan ibu...

si anak dan ayah sangat suke menipu..boleh kate tiap2 hari diorg kelentong penduduk2 kampung...

sbbkan itu, penduduk kampung x percaya kan diorg lagi...

nak dijadikan citer, suatu hari tu...si ibu jatuh sakit..si anak dan ayah cuba kasi taw penduduk kampung, tp x de sutir org pon percaya...

diorg pun fed up campur sedih....lps tu si ibu pun mati...si ayah dan anak masing2 merasa bersalah atas kematian isteri @ ibu yang tercinta....

so diorg wat keputusan nak berubah..x moh menipu lagi..

suatu hari tu, mase kat tepi sungai......

ayah: kite kena berubah...biar org percaya lagi kat kite..

anak : btul tu..

ayah : aish...boring la pulak...apekate kite main selam2 nak??? sape leh selam dlm sungai paling lama die dikira pemenang...

anak : woookey..bereh

lalu, si ayah pun terjun dlm air..si anak tunggu kat tepi tebing...

10 minit berlalu......

20 minit berlalu.....

30 minit berlalu....

si ayah masih x timbul2...si anak mula bimbang...

plurp...si ayah pon timbul....

anak : apsal lama sangat menyelam tadi????

ayah : ehehehe...sorry la ek..td mase tgh menyelam..ayah jumpa kawan baik ayah..pastu die ajak ayah minum kopi kat warung...sbb tu lama tadi..( kelentong si ayah)

kini, giliran si anak lak menyelam.....

x sampai 1 minit, si anak timbul...berserta kepalanya yg berdarah....

ayah : aik....cepat nya timbul...haaaaa, apsal kepala berdarah tu????

anak : ni sume ayah punya pasal la...len kali , kalu nak gi warung tuh, bawak la duit....x pasal2 saya lak kena tibai kat kepala pasal ayah x bayar hutang kopi td...adoiiiiiii
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:48 am

Beberapa tahun lepas Sameon jumpa seorang janda bernama Semah yang mempunyai anak dara bernama Melati. Sameon berkahwin dengan Semah dan Melati adalah anak tiri Sameon. Selepas itu bapa kepada Sameon, Jamrud berkahwin dengan anak tiri Sameon, Melati.
Ini membuatkan Melati, mak tiri kepada Sameon yang sebelum ini anak tirinya. Jadi ayah Sameon, Jamrud adalah anak tiri Sameon dan memjadikan Semah sebagai Mak Mertua kepada Bapak Mertuanya.

Selang beberapa bulan kemudian, Melati anak kepada isteri Sameon, Semah melahirkan anak lelaki, Jarul. Jadi Jarul dalah adik kepada Sameon. Tetapi Jarul adalah anak kepada Melati, anak kepada isteri Sameon, Semah. Menjadikan Jarul adalah cucu kepada isteri Sameon,
Semah. Sekaligus menjadikan Sameon datuk kepada Jarul, adiknya. Itu tak seberapa lagi.

Selepas itu, Sameon dan Semah mendapat anak bernama Jayzee. Sekarang Melati, anak tiri Sameon dan juga Mak mertua Sameon menjadi kakak dan juga nenek kepada Jayzee. Jadi ayah Sameon, Jamrud menjadi abang ipar kepada anak Sameon yang mana kakak ipar Jayzee adalah isteri kepada ayah Sameon, Jadi sekarang, Sameon adalah abang ipar kepada emak mertuanya, isteri Sameon,
Semah adalah makcik kepada anaknya sendiri, Melati... Anak Sameon, Jarul adalah sepupu kepada ayah Sameon, Jamrud dan Sameon adalah datuk kepada dirinya sendiri... muahahahahahahahhahaha... .isk isk isk... .. nennooo nennooo..neenooo..nenoooo.. phewiiittttt tebabooooooooooo.. aku pening... .... aku sindiri naik fening menterjemahkan semua nih!!
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:51 am

Diceritakan di dalam sebuah hutan tinggal la berbagai-bagai jenis binatang.. Ada pun dalam banyak-banyak binatang nie terdapat dua sahabat karib iaitu seekor anak khinzir dan seekor anak kerbau..

Pada suatu petang, sedang mereka melepak-lepak di sebuah taman hutan,

khinzir : Eish, boring la plak kan kerbau..
Kerbau : AAh, boring betul.. Kau pikir ape yang patut kite buat agar hilang boring kiter nie..
khinzir : Ha, aku ade satu cadangan. Ape kate kite melukis. Kau lukis muke aku dan aku lukis muke kao.
Kerbau : Hm, ok gak. First ko lukis muke aku dulu pastu aku plak lukis muke kau.
khinzir : Ok. Kau dok diam2..

5 minit kemudian

khinzir : Hah, dah siap, nah..
Kerbau : Wa lawa nya kau lukis.. Ok sekarang aku plak lukis muke kau..

Maka anak kerbau pun mula melukis muke anak khinzir..

5 minit kemudian

Kerbau : Nah dah siap muke kau yang lawa ni..
khinzir : (Muke tetiba jadi merah)(lalu marah kat anak kerbau)Ape yang kau lukis nie Kerbau???
Kerbau : La betul la ape yang aku lukis tu.(Kerbau tak puas hati)
khinzir : Nie bukan muke aku Nie muke khinzir..
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:53 am

Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. HA.. Ape2??
Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha

Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?
Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!

Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?
Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa!

Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???
Teka.. teka.. kalo terer!
Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!!

Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!
Jawablah kalau bijak sangat!
Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!

Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?
Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.

Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.
Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY

Teka-teki: Scorpion kaler apa?
Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!

Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???
Jawapan: Kerani

Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU???
Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!

Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??
Jawapan: Sebab tak hujan aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak jawab!!
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 2236
Age : 22
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 2:53 am

hahaha....

lwk2x... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:01 am

orang asli : selamat pagi tuan

polis : selamat pagi

polis : apa hal?

orang asli : saya nak buat repot tuan

polis : fasal apa tu?

orang asli : kawan saya di baham harimau

polis : pukul berapa?

orang asli : dia tak pukul, kene baham je

polis : habis?

orang asli : tak habis, tinggal kepala
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 1861
Age : 19
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:13 am

aku tau dah...hahax...
pape da...soalan teka teki tu lwk tul..
Back to top Go down
View user profile
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:15 am

yg ni memang lawak!!

___________________________

Caller : Hello, can I speak to Annie Wan? ( anyone)
Operator : Yes, you can speak to me.

Caller: No, I want to speak to Annie Wan!

Operator: You are talking to someone! Who is this?

Caller: I'm Sam Wan (someone) And I need to talk to Annie Wan! It's urgent..

Operator: I know you are someone and you want to talk to anyone! But what's
this urgent matter about?

Caller: Well... just tell my sister Annie Wan that our brother Noel Wan ( no one ) was
involved in an accident.. Noel Wan got injured and now Noel Wan is being
sent to the hospital. Right now, Avery Wan(everyone) is on his way to the hospital.

Operator: Look if no one was injured and no one was sent to the hospital, then
the accident isn't an urgent matter! You may find this hilarious but I don't
have time for this!

Caller: You are so rude! Who are you?

Operator: I'm Saw Ree. (sorry)

Caller: Yes! You should be sorry.. Now give me your name!!
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 1861
Age : 19
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:17 am

kahkah...mmg lwk...
Back to top Go down
View user profile
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:24 am

Dalam kelas, matapelajaran Matematik Permulaan, cikgu tadika bertanyakan soalan..

"Ada 3 ekor burung di atas pokok..

Seekor ditembak pemburu, berapa ekor lagi baki yg tinggal di atas pokok?"

Adik Mat angkat tangan dan jawab, "Kosong cikgu".

"Kenapa kosong Mat?" tanya cikgu.

"Sebab 2 ekor lagi tu mesti laa terbang lari cikgu."

"hmm salah tu Mat! Jawapan yg betul tentulah 2, 3 tolak 1 sama dengan 2..

Tapi cikgu suka cara kamu berfikir"..kreatif' ..tambah cikgu tu lagi

Ketika waktu rehat, Cikgu belanja Adik Mat makan aiskrim. Sambil menikmati aiskrim yg dihadiahkan oleh Cikgu nya itu, Adik Mat tetiba bertanya, ..

"Cikgu.., ada 3 orang perempuan makan aiskrim. Satu tu makan dgn style telan semua sekaligus, satu lagi gigit sikit2, dan satu lagi jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis. Cuma satu je antara tiga tu yang dah kawin, yang mana satu cikgu?"..

Tergamam cikgu dengan soalan Adik Mat. tapi cuba berlagak neutral cikgu pun jawab, "Yang jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis tu la kot.."..

"Salah cikgu.., yang ade pakai cincin laa yang dah kahwin... Tapi takpe, saya suka cara cikgu berfikir".. kreatif..

hehehe... mat mat
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:27 am

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, Lias terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera
mendekati Amin.

Lias : Kenapa menangis?

Amin : Saya datang untuk ujian darah.

Lias : Awak takut ke?

Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah
terpotong jari saya.

(Mendengarkan penjelasan Amin, Lias menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?

Lias : Saya datang untuk ujian air kencing!!(takut kene potong juga)
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 1861
Age : 19
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:27 am

hee hee.....ngeee~~
Back to top Go down
View user profile
_MeItAnTeI_h@R33z_
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 4766
Age : 20
Localisation : Bandar Sri Putra, Bangi, Selangor
Registration date : 17/07/2007

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:31 am

Seorang kaya bersiar siar dalam sebuah kampung. Lalu tersempak laa dengan sekeluarga miskin yang sedang memakan rumputů

Org Kaya : Kenapa kau makan rumput ?

Org Miskin : Aku makan rumput kerana aku terlalu lapar.

Org Kaya : Sedap ke makan rumput ni ?

Org Miskin : Setelah tak makan seminggu, rumput inilah makanan paling sedap.

Org Kaya : Apa kata kalau kamu ikut aku ke rumahku. Aku belanja kamu makan besar.

Org Miskin : Betul ke ni Org Kaya ? Boleh ke aku bawa keluarga aku bersama ?

Org Kaya : Boleh. Lagi ramai lagi bagus !

Org Miskin : Terima kasih wahai Org Kaya. Tapi makanan cukup ke untuk kami sekeluarga yang ramai ni ?

Org Kaya : Gerenti cukup ! Rumput lalang kat rumah aku tu lebih dua meter tinggi nye !

Org Kaya(bercakap dlm hati) : senanglah mcm ni...x yah potong rumput lagi dah..
Back to top Go down
View user profile http://www.liriknasyid.com
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 1861
Age : 19
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:35 am

jahat tul....ingtkan apela...
Back to top Go down
View user profile
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids


Number of posts : 1861
Age : 19
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: cerita lucu   Sat Feb 07, 2009 3:42 am

Seorg pegawai polis masuk ke bilik mayt sebuah hosp untk menyiast punca kematian tiga llk sekaligus..
selepas memeriksa mayat2 itu,dia brtanye kpd penjg bilik berkenaan.

polis:mengapa ketiga2 mayat tersenyum?

penjg:lelaki pertama sdg bersnding tiba2 disrg strok.lelaki kedua khabarnya mng loteri dan mati srgn skt jantung manakala yg ke tiga disambr petir.

polis:hah!knape dismbr petir pun trsnym?

penjg:ms tu dia ingat ade org sdg amik gambanye..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cerita lucu   Today at 6:01 pm

Back to top Go down
 
cerita lucu
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Blue-T Kids :: Ana Muslim :: Sahabat Ana Muslim-
Jump to: