Blue-T Kids

Kelab Sahabat Ana Muslim, Sayang Muslim & Blue-T Kids
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 kau dan aku

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Nas
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 221
Localisation : Dunia Aman Damai
Registration date : 18/04/2008

PostSubject: kau dan aku   Sun Nov 01, 2009 4:00 am

saper tgk kau dan aku?kiter tgk sbb der akim best r cite tu....apa pendapat anda ttg citer tu?
Back to top Go down
View user profile http://www.dressupmax.com
mira
Sahabat Blue-T Kids
Sahabat Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 54
Age : 43
Localisation : temerloh, pahang
Registration date : 29/06/2009

PostSubject: Re: kau dan aku   Wed Nov 11, 2009 12:03 am

oh...... cita tu best giler kenapa tanya ?
lagu tema dia paling sedap bagi saya

flower
Back to top Go down
View user profile
mira
Sahabat Blue-T Kids
Sahabat Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 54
Age : 43
Localisation : temerloh, pahang
Registration date : 29/06/2009

PostSubject: Re: kau dan aku   Thu Nov 12, 2009 5:04 am

hai semua halooooooooooooo kanapa tak ada orang
Back to top Go down
View user profile
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 1861
Age : 20
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: kau dan aku   Sat Nov 28, 2009 5:39 am

Nas wrote:
saper tgk kau dan aku?kiter tgk sbb der akim best r cite tu....apa pendapat anda ttg citer tu?

best gak arr
Back to top Go down
View user profile
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 1861
Age : 20
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: kau dan aku   Sat Nov 28, 2009 5:39 am

mira wrote:
oh...... cita tu best giler kenapa tanya ?
lagu tema dia paling sedap bagi saya

flower

btul4
Back to top Go down
View user profile
Hanan99
Newbies
Newbies
avatar

Number of posts : 11
Registration date : 11/02/2009

PostSubject: Re: kau dan aku   Sat Nov 28, 2009 8:20 am

saya tak suka sgt tgk citer tu,saya mmg tak suka tgk drama cinta.Tgk Faiz dan Faizah lagi best kt tv9 drunken
Back to top Go down
View user profile
auna
Newbies
Newbies


Number of posts : 17
Registration date : 23/10/2009

PostSubject: Pendapat aku...   Sun Nov 29, 2009 3:51 am

pendapat aku ...aku tak suker sebab tergedik saner tergedik sini ...so buang maser tengok kau &aku tuu ...biler ader jer tuu aku gi masok bilek ....lepak!!!!!...Enjoy...
Back to top Go down
View user profile http://raidatulauna.blogspot.com
Hanan99
Newbies
Newbies
avatar

Number of posts : 11
Registration date : 11/02/2009

PostSubject: Re: kau dan aku   Thu Dec 03, 2009 1:27 am

auna wrote:
pendapat aku ...aku tak suker sebab tergedik saner tergedik sini ...so buang maser tengok kau &aku tuu ...biler ader jer tuu aku gi masok bilek ....lepak!!!!!...Enjoy...




betulx4
Back to top Go down
View user profile
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 1861
Age : 20
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: kau dan aku   Sat Dec 05, 2009 8:32 am

auna wrote:
pendapat aku ...aku tak suker sebab tergedik saner tergedik sini ...so buang maser tengok kau &aku tuu ...biler ader jer tuu aku gi masok bilek ....lepak!!!!!...Enjoy...

cite nye kdg2 mcm papetah
ade dendam2
menyampah jgk tgk kdg2
Back to top Go down
View user profile
Nas
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 221
Localisation : Dunia Aman Damai
Registration date : 18/04/2008

PostSubject: Re: kau dan aku   Sat Dec 05, 2009 9:25 am

Akim & Mila - Kau dan Aku(ost kau dan aku)
Jom sedut!
http://www.4shared.com/file/141008909/521a1ad9/Akim__Mila_-_Kau_dan_Aku.html?s=1

Aril - Menatap Matamu
http://www.mediafire.com/?mt3jnny3n3i

Mila - Jika Kau Ubah Fikiran
http://www.mediafire.com/?tcfo4nzwmzm



P\s:Siapa-siapa nak req lagu ost kau dan aku sila req di sini ye.Nak req lagu lain pun tak per Nas tolong cari.Movie pun Nas boleh tolong carikan.
Back to top Go down
View user profile http://www.dressupmax.com
auna
Newbies
Newbies


Number of posts : 17
Registration date : 23/10/2009

PostSubject: Re: kau dan aku   Sat Dec 05, 2009 11:37 pm

tuu ler kan ... ader ker lagu mila orang len yg nyanyi ......
yg paleng aku tak suker sekolah dier tuu aku raser sekolah kot rasernyer huhuhu
Back to top Go down
View user profile http://raidatulauna.blogspot.com
HinaTa
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 1861
Age : 20
Registration date : 21/09/2008

PostSubject: Re: kau dan aku   Sun Dec 06, 2009 1:40 am

auna wrote:
tuu ler kan ... ader ker lagu mila orang len yg nyanyi ......
yg paleng aku tak suker sekolah dier tuu aku raser sekolah kot rasernyer huhuhu

hehe biar laa cat
Back to top Go down
View user profile
mika_eclipse
Member Kamcing Blue-T Kids
Member Kamcing Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 2236
Age : 23
Registration date : 23/09/2008

PostSubject: Re: kau dan aku   Tue Dec 08, 2009 2:17 am

auna wrote:
tuu ler kan ... ader ker lagu mila orang len yg nyanyi ......
yg paleng aku tak suker sekolah dier tuu aku raser sekolah kot rasernyer huhuhu

xphm confused confused confused
Back to top Go down
View user profile http://www.crunchyroll.com/user/nueike
auna
Newbies
Newbies


Number of posts : 17
Registration date : 23/10/2009

PostSubject: Re: kau dan aku   Tue Dec 08, 2009 6:35 pm

wat ever huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile http://raidatulauna.blogspot.com
Nas
Geng Blue-T Kids
Geng Blue-T Kids
avatar

Number of posts : 221
Localisation : Dunia Aman Damai
Registration date : 18/04/2008

PostSubject: Re: kau dan aku   Tue Dec 08, 2009 10:44 pm

akim tercalon dalam anugerah bintang popular yeah!!! Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.dressupmax.com
AzMa AhMaD
Newbies
Newbies
avatar

Number of posts : 4
Localisation : KELANTAN DARUL NAIM
Registration date : 25/12/2009

PostSubject: Re: kau dan aku   Sun Dec 27, 2009 10:45 pm

secara jujur sy katakan yg sy x suka cerita kau dan aku....
sy suka lihat raja farah n anita belakon..diaorg berlakon menjadi..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: kau dan aku   

Back to top Go down
 
kau dan aku
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Blue-T Kids :: Ana Muslim :: Sahabat Ana Muslim-
Jump to: