Blue-T Kids

Kelab Sahabat Ana Muslim, Sayang Muslim & Blue-T Kids
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 masalah cinta

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
balkis
Newbies
Newbies


Number of posts : 8
Age : 40
Registration date : 26/06/2010

PostSubject: masalah cinta   Thu Jul 01, 2010 3:20 am

hai, saya nak cerita kat sesiapa aja yang sudi mendengar dan saya harap kepada sesiapa yang boleh bagi nasihat saya ucapkan terima kasih.saya sebenarnya telah bagi tahu seorang budak lelaki disekolah saya yang saya suka dia dan lepas tu saya cuba bagi tahu dia yang masa tu saya saya tengah mamai jadi tak sengaja .saya cuba hantar mesej tapi dia tak balas meski pun saya kata yang kita boleh jadi kawan tapi tak lebih sebagai kawan .sudah beberapa minggu dia masih tak balas saya jadi sunyi .apa yang patut saya buat ? Question Crying or Very sad Sad
Back to top Go down
View user profile
mira
Sahabat Blue-T Kids
Sahabat Blue-T Kids


Number of posts : 54
Age : 42
Localisation : temerloh, pahang
Registration date : 29/06/2009

PostSubject: Re: masalah cinta   Fri Jul 02, 2010 1:06 am

awAK X PATUT BAGI TAU DIA
Back to top Go down
View user profile
balkis
Newbies
Newbies


Number of posts : 8
Age : 40
Registration date : 26/06/2010

PostSubject: masalah cinta    Sat Jul 03, 2010 7:47 am

saya tahu tapi saya tak sengaja,semalam saya cuba untuk bercakap dengan dia tapi geng-geng dia ada dengan dia , apa yang patut saya buat sebab setiap kali saya pergi tempat lain saya akan selalu terserempak dengan dia. Crying or Very sad Sad
Back to top Go down
View user profile
mira
Sahabat Blue-T Kids
Sahabat Blue-T Kids


Number of posts : 54
Age : 42
Localisation : temerloh, pahang
Registration date : 29/06/2009

PostSubject: Re: masalah cinta   Sun Jul 04, 2010 10:07 pm

tulis surat mintak maap dan letak dalam beg dia....... heheheheh

saya pun wat cam tu bila nak mintak maap ngan lelaki


hhuhuhuhu cuba dulu Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


ingat elakkan pegaulan bebas
Back to top Go down
View user profile
mira
Sahabat Blue-T Kids
Sahabat Blue-T Kids


Number of posts : 54
Age : 42
Localisation : temerloh, pahang
Registration date : 29/06/2009

PostSubject: Re: masalah cinta   Sun Jul 04, 2010 10:07 pm

[b] hhuh8
Back to top Go down
View user profile
balkis
Newbies
Newbies


Number of posts : 8
Age : 40
Registration date : 26/06/2010

PostSubject: Re: masalah cinta   Tue Jul 06, 2010 12:42 am

saya akan cuba itu pun kalau tak ada siapa nampak tapi boleh saya tanya satu soalan , siapa nama awak ? Very Happy Embarassed Embarassed Very Happy lol!
Back to top Go down
View user profile
akira
Newbies
Newbies


Number of posts : 5
Registration date : 07/07/2010

PostSubject: Re: masalah cinta   Wed Jul 07, 2010 8:13 am

salam.....
saya nak mengadu ni....
saya ada suka seseorang....
dia tuisyen sama ngan saya....
saya xpenah pon bercakap dgn dia cuma chat d fb....
tp cam mana entah saya boleh suka dia....
saya xnak perasaan suka tu ada....
tp mcm mana????xkan saya kena luahkan saya ni pompuan....
dia tu dah ada makwe.....
camner nak buat????????tahun ni saya nak UPSR pelajaran saya agak terganggu.........help me,,,
Back to top Go down
View user profile
akira
Newbies
Newbies


Number of posts : 5
Registration date : 07/07/2010

PostSubject: Re: masalah cinta   Wed Jul 07, 2010 8:16 am

saya xbgtau pon ttg tu.....
tp kawan saya kata, saya suka dia....
saya nafikan xkan saya nak ngaku kot....
kawan saya kata jika hang xmau luahkan perasaan hang depan dia....
aku xnak kawan hang........
camner nak buat???????
Back to top Go down
View user profile
mira
Sahabat Blue-T Kids
Sahabat Blue-T Kids


Number of posts : 54
Age : 42
Localisation : temerloh, pahang
Registration date : 29/06/2009

PostSubject: Re: masalah cinta   Sun Jul 18, 2010 8:22 am

MACAM NI. APA MOTIV AWAK NAK LUAHKAN PERASAAN AWAK KAT DIA.......
SAYA X BOLEH NAK MENAFIKAN SETIAP ORANG MESTI ADA PERASSAN MACAM TU. SAYA PUN ADA PERASAAN MACAM TU KAT SESEORANG TAPI SAYA X PERLU BAGI TAU DIA.. JADI KALAU AWAK SUKA KAT DIA AWAK X YAH CAKAP KALU CONTOHNYA " ISH, SUKANYA KAT DIA TU DAH LAH HANDSOME" AWAK KATA DALAM HATI...... TAPI TIME BELAJAR TUMPUKAN SEPENUHNYA DALAM PELAJARAN OK..... KALAU PASAL MASAALAH NGAN KAWAN AWAK TU CAKAP KAT DIA MACAM NI BAGI TAU KAT ORANG YANG DIA SUKA DULU BARU DIA TAU MALU. PASTU KALU AWK BAGI TAU DIA AWAK MALU X????? SO DARIPADA AWAK MALU LEBIH BAIK AWAK KEHILANGAN KAWAN DARI KEHILANGAN MARUAH FOREVER.........

NI PENDAPAT SAYA LAH

ADD SAYALAH FB " IZZATI AMIRAH " OK
Back to top Go down
View user profile
balkis
Newbies
Newbies


Number of posts : 8
Age : 40
Registration date : 26/06/2010

PostSubject: masalah cinta   Tue Aug 03, 2010 4:38 am

hai,saya nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang banyak menceritakan masalah anda kepada saya .sebenar nya saya ni boleh di katakan senang mendapat budak lelaki dan ramai di antara kawan-kawan saya yang banyak mengadu mengenai masalah dengan budak lelaki .saya ni cuma manusia biasa yang mungkin mempunyai banyak pengalaman mengenai ....... tapi saya harap sesiapa yang mempunyai masalah bolehlha mengadu kepada saya ,dan pastikan anda tidak lupa akan solat dan banyakkan istifar tau .saya ucapkan agar sesiapa sahaja sihat selalu dan umat islam sekalian pastikan anda puasa cukup bulan . cheers flower queen Very Happy Very Happy Very Happy Wink banyak kan berdoa tau. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
balkis
Newbies
Newbies


Number of posts : 8
Age : 40
Registration date : 26/06/2010

PostSubject: Re: masalah cinta   Fri Aug 20, 2010 11:36 am

HAI, saya dah kembali dan kali ni saya ada cerita yang menarik dan saya juga memerlukan bantuan anda semua yang membaca ia.kawan saya ni menyimpan perasaan suka pada saya , saya agak terkejut tapi saya tolak dengan cara yang baik tapi dia tetap berkeras saya harap anda dapat bantu saya . Very Happy Sad Cool Laughing I love you geek lol! afro flower
Back to top Go down
View user profile
mira
Sahabat Blue-T Kids
Sahabat Blue-T Kids


Number of posts : 54
Age : 42
Localisation : temerloh, pahang
Registration date : 29/06/2009

PostSubject: Re: masalah cinta   Sat Oct 09, 2010 7:12 am

to: balkis cam ni awak time jew dia
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: masalah cinta   Today at 10:45 pm

Back to top Go down
 
masalah cinta
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Blue-T Kids :: Ana Muslim :: Sahabat Ana Muslim-
Jump to: